Trevlig dag...

Det är synd om stackars mig... har fått låna en fin fin nackkrage av kackah :) - TACK!



Har haft en trevlig och impulsiv dag... Egentligen skulle både Anna och Jonny komma över så att vi skulle käka fajitas men Jonny är sjuker så han får helt enkelt kurera sig till lördag så att han pallar att åka båt...!

Mitt i ett samtal med Catta så ringer Anna och säger att min buss går om 3 minuter och att jag skulle hoppa på den, haha.. Så det var bara att klä på sig och springa ner, jag hann iaf.
Sen gick vi runt lite på stan och tog det lugnt. Very Nice.

Nu ska vi kolla på en film... Nanny McPhee 2.. Yaaay! Ettan är ju hur söt som helst så jag hoppas att den här är lika gullig. Jag har lite utav en förkärlek till såna där söta barnfilmer... Eller filmer som både barn och vuxna kan se liksom..
Sånadär supergulliga julfilmer där tomten faktiskt finns på riktigt och att det något barn som ska övertala mamma och pappa att tomten finns.

Nej nu ska jag rädda Anna innan hon ramlar ihop när hon går i sömnen till soffan, haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0