Tokig!

Jag blir tokig... eller ska vi säga mer tokig än vad jag redan är ;) den senaste tiden har jag sovit skitdåligt... I min sömnlösa rastlöshet så brukar jag kika in på appstore, hittade en som heter "Sleep talk" och vad den gör är alltså att spela in när du sover för att se om du pratar mycket i sömnen eller snarkar...

Du lägger telefonen (med laddaren i) på t ex nattduksbordet och sen trycker igång appen, på morgonen när du vaknar har du då ett "ljudband" med olika ljud du har gjort under natten..
Jag har inte lyckats snacka något ännu, men när Jummis sov över så hörde man hur han låg och gnydde och sen vaknade till och skakade på sig.. Haha.

Man kan höra några utav mina svaga (jag är allvarlig, så mycket snarkar jag inte......) snarkningar och att jag vänder mig om MYCKET under nätterna.

Ganska kul faktiskt.. Ska nog se till att ha den på någongång när någon sover över för att se om dom snackar skit om mig när dom ligger i vardagsrummet ;) Hihi!

Iphone FTW!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0