Orminge..

Jag och Anna drog till Orminge efter begravningen.. Det var så himla kul att träffa barnen.. och Tess också då! haha!

Vi snackade skit, blev bjudna på middag och hade allmänt trevligt.. Fick pannkakor med sylt av L som stod och lagade mat på låtsas, haha.. charmiga och underbara unge, det är så kul att se hur mycket han har växt och känna att han uppskattade att leka med oss lika mycket som vi uppskattade att leka med honom...och inte var ett dugg blyg, eller jo första 10 minutrarna.

Sen gick vi och hämtade Leija, som jag har saknat den underbara ungen... Hon är så himla fin och ja, jag har så mycket kärlek för det barnet att det inte är sant. Min underbara guddotter!

Efter mycket skitsnack och babbel så åkte vi hem till Södertälje och jag följde med Anna hem så kollade vi på diverse serier... Damon är min Anna... BARA MIN!

Whooopsie... kanske ska packa, ska ju på kryssning ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0