Jag och Anna sitter på tåget på väg up...

Jag och Anna sitter på tåget på väg upp till Karin... Åget låte väldig underligt och det fick mig och tänka på när jag var liten och jag och Matte skulle åka tåg med Gurre.. Jag var kanske 4 eller 5 och lite halvskraj över att åka tåg. När vi satt på tåget så var jag lite halvnojjig för att det lät konstigt, Gurre som vid den tiden var ca 13-14 tar tillfället i akt och säger "min pappa jobbar som tåg chaufför och han säger att det låter såhär precis innan man spårar ur" efter det satt jag fastklistrad på min bror resten av den resan. Tack Gurre! Haha


Kommentarer
Postat av: yvonne

Vet du att Gurre fyller år idag.....

2010-10-07 @ 12:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0