Impulsiv...?

img_0656 (MMS)

Jag har tråkigt och bestämde mig för att vara lite impulsiv... Hoppas att det uppskattas också, haha!  I natt hade jag en riktigt verklig dröm.. Jag drömd äe att jag var gravid och jag, Anna, Tess och Jonny skulle spela spel.. Jag kände mig lite konstig och Anna tyckte att vi skulle in till sjukan.. Jag var i månad 5 och det bubblade hela tiden i magen och Tess förklarade att det var bebisen som rörde sig! När vi kom in på sjukan så gjorde dom ett ultraljud och det var en liten flicka.. Jag hade jätteont i sidan av mahen och läkaren sa att det var sköldkörtelsinflammation(??) och att hon hade en glad nyhet. Vid det här laget had Anna och Jonny gått och handlat och Tess var på toa. Hon berättade att pga. Inflammationen så kan barnet ha något fel men nu var inte fallet så... Jag kände verkligen hur lättad jag var i drömmen och kan fortfarande känna känslan.. Sen kom... Utan barnet är redan dött så du slipper få ett barn med en massa fel... Jag bröt ihop och försökte ringa Anna som blev påhoppad av en hund när jag pratade med henne.. Jag var helt knäckt och sen helt plötsligt var jag gravid igen... Helt sjukt men jag kan fortfarande känna tårarna när jag bröt ihop... Usch! Hatar såna drömmar... ps. Bilden har inget med texten att göra... hade bara ingen annan bild att lägga upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0