Ingen blogg.se app!

Okej, nu tog jag och skickade ännu ett mail till blogg.se och fick detta till svar!


Hej,

För närvarande har vi ingen app under utveckling men vi känner att det
är ett måste för att tillgodose användarna.

Det innebär att det tids nog kommer en lösning, men jag vågar inte
tala om när.

Mvh Marcus, Blogg.se


Men va fan! Helvete vad svårt det ska vara att fixa en app, jag vet att det finns folk som är kunniga inom området som har erbjudit sina tjänster, men jag antar att det är för att blogg.se är för giriga och faktiskt vill mjölka pengar från alla stackars småtjejer som MMS:ar in istället (inklusive mig, haha)... Wordpress? Att jag inte kan bestämma mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0