Hypokondriker..

 

Lilla Anna har gått och fått för sig att jag är hypokondriker... Att jag Googlar fram "lågt blodvärde" för att sen direkt anta att jag har cancer är fullt normalt. Eller nu när min röda tatuering läker på ett annat sätt så gogglar jag "röd tatueringsfärg" och sen då självklart antar att jag är allergisk med tanke på att röd och gul tatueringsfärg är dom färgerna som man reagerar på om man är känslig. Precis.. Det är fullt normalt... Eller?

Sen att jag automatiskt känner mig ännu sjukare så fort en människa hostar i min närhet är väl också normalt? Eller? Nej men allvarligt, tycker att det är vidrigt med folk som hostar, snorar och äcklar sig på tåg, buss osv.. Är du sjuk så stanna hemma för fan! Ja ni får gärna påminna mig när jag senare i år säkerligen hamnar i influensa själv och envisas med att åka hem till mamma och pappa för att vara sjuk. Haha!


ps. Börjar fan känna mig sjuk... hahahahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0