Hypokondri-Lisa..

Anna har diagnoserat hypokondri på mig här nu i dagarna, haha... och i typ 3-4 dagar så har det ryckt hela tiden i mitt öga... så när jag pratade med Anma om det så sa jag att jag skulle googla det eftersom jag nu är google-hypokondriker.
Detta fick jag fram.


10. Varför får jag okontrollerade ryckningar i ögat ibland?

– Det här är en ofarlig men inte helt ovanlig åkomma som kan framkallas av för mycket koffein eller sömnbrist. Ryckningarna, som är vanligast i det nedre ögonlocket, försvinner som regel efter ett par minuter men om de regelbundet återkommer rekommenderas att dra ner på intaget av kaffe och kolsyrade drycker.

Whooooopsie!



Kommentarer
Postat av: Anna

HAHAHAHAHA!!!! Fan va klockrent!! :-P

2010-10-08 @ 00:54:42
URL: http://flippiefloppies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0