Supergott

 

Brödet blev helt klart lyckat... det kunde kanske ha sett liiite bättre ut, hade visst i lite för mkt jäst eftersom att jag inte hade något recept på just bakmaskin, så den reste ordentligt.. Men det smakade iaf bra.. det är väl det som är det viktiga?

 

Det är nog en bra vecka det här, Imorrn rockas det loss ordentligt på Arenan och på torsdag blir det visst en liten grej som ska göras efter skolan... På fredag blir det att åka t systemet och så ska jag kolla om Anna behöver hjälp kanske med handling.. På lördag smäller det och det blir kalajs för hela tjotaballongen.. (!???)
Hoppas verkligen att festen blir lyckad men det tror jag verkligen att den blir :)

 

Min leverans på CDON är nu på väg, så då har jag minneskort, högtalare och lite smått och gott till kameran... dvs ett bra minneskort som inte är så segt på 4gb..(behöver nog ett till när det blir utlandssemester) och kameraväska... tjohej, om jag har tur så har jag kameran i min hand på torsdag eller fredag. Hur guld vore inte det... om det ska fotas på festen då!

 

Och dessutom så sprang (läs pappa skjutsade) jag ner till SIBA och köpte mig en alldeles ny och fin bakmaskin idag, det fanns inget annat jag kände att jag ville ha, jag hade ett presentkort för 1000:- och när jag gick där så fick jag syn på den och slog till!


Plus att det känns som att nåt bra kommer att hända snart... jag bara känner det på mig... många tecken som tyder på det!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0